Saturday, March 31, 2012

Selesai Misi Diploma


Kenangan terakhir ku bersama rakan - rakan IM110 6A/B

"Kalian Semua akan Selalu dalam ingatan, Semoga kita Semua berjaya serta bahagia di dunia & akhirat  Amin."


     Setelah 3 tahun, belajar sebagai student diploma, kini misi telah tamat. Pelbagai pengalaman suka dan duka telah di rasai sepanjang tempoh itu. Tidak mungkin akan dapat di lupakan untuk selama-lamanya akan ku simpan sebagai kenangan yg cukup istimewa di ingatan. Syukur ke hadrat Illahi, kerana dgn limpah kuniaNya & kasih sayangNya aku dapat menamatkan pengajian. Walaupun kputusan final exam blm keluar namun, aku tetap mnganggap yg ianya telah tamat kerana masa tidak mungkin kmbali semula. 

       Selama 3 tahun itu juga, aku mngenali ramai manusia, aku berinteraksi dengan meraka, aku berkongsi segala rasa dgn mereka, ada yg menyakitkan & ada juga yg amat manis. Kadang-kala aku merasa putus asa untuk belajar & hilang semangat untuk berjaya, namun, aku bersyukur di sebalik rasa itu ada yg mmbantu ku untuk mncapai apa yg telah aku mulakan. Segala ilmu yg ku terima, segala kesakitan yg kurasakan, segala kebahagiaan yg dapat, smuanya dtg drpdaNya. Terima Kasih Ya Allah, Terima Kasih Ayah & Ibu, Terima Kasih Guru2 ku & Penyarah ku, Terima Kasih Ahli Keluargaku, & Terima Kasih Rakan2 & Teman2 sekalian. Hanya Tuhan saja yg mampu membalas jasa kalian.

       Walaupun Misi Diploma Selesai, namun perjalanan ku masih jauh & masih bnyak lagi yg perlu aku selesaikan sehingga lah Malaikat Maut datang menjemputku suatu masa nnti. Semoga segala usaha ku ini diberkati & di redhai olehNya, Tuhan Yg Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.

No comments:

Post a Comment